ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: +30 210 92 49 518-19

Ποια στοιχεία του χαρακτήρα σου θα σε βοηθήσουν να γίνεις ένα επιτυχημένο Πλήρωμα Καμπίνας;

Tο να είσαι αεροσυνοδός/ ιπτάμενος φροντιστής είναι συναρπαστικό και εντυπωσιακό! Ποια άλλη καριέρα θα σου επέτρεπε να ταξιδεύεις και να πληρώνεσαι; Για να είσαι όμως ένα επιτυχημένο πλήρωμα καμπίνας εκτός από τις γνώσεις και την εκπαίδευση που θα λάβεις από την AST πρέπει να έχεις τις ανάλογες δεξιότητες και φυσικά την προσωπικότητα για να ακολουθήσεις το επάγγελμα αυτό.

Παρακάτω θα δεις μια λίστα με το τι δεξιότητες και χαρακτηριστικά πρέπει να έχεις πέρα από τις γνώσεις και τα πτυχία που θα αποκτήσεις από την σχολή.

 

  1. Ικανοί στην εξυπηρέτηση πελατών

Αυτή είναι η πιο σημαντική ικανότητα που πρέπει να έχει ένα μέλος πληρώματος θαλάμου επιβατών. Όλη η δουλειά σου στηρίζεται στο να εξασφαλίζεις ότι ο επιβάτης είναι ασφαλής και χαρούμενος. Πρέπει να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι πάντα θα πρέπει να πηγαίνεις ένα βήμα παραπέρα για να βεβαιωθείς ότι μια πτήση θα είναι ασφαλής και άνετη γιατί με αυτό τον τρόπο ο επιβάτης θα μείνει ευχαριστημένος και  θα επιλέξει να πετάξει ξανά με την εταιρία σας.

  1. Ομαδικότητα

Μια επιτυχημένη πτήση είναι αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας. Θα διαπιστώσεις ότι σπάνια θα δουλεύεις με τους ίδιους ανθρώπους και θα πρέπει να είσαι σε θέση να προσαρμόζεσαι με τους διαφορετικούς συναδέλφους για να είναι ομαλή κάθε  πτήση.

  1. Επικοινωνιακοί

Το ιπτάμενο προσωπικό πρέπει να έχει ικανότητα στην επικοινωνία καθώς είναι απαραίτητο να ακούτε τους επιβάτες και να απαντάτε εγκαίρως και με σαφήνεια. Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, το πλήρωμα πρέπει να ανταλλάσσει πληροφορίες στους υπόλοιπους συναδέλφους αλλά και στους επιβάτες απλά και αποτελεσματικά.

  1. Φιλική, Θετική και με Αυτοπεποίθηση Συμπεριφορά

Οι πολύ ώρες και η σκληρή δουλειά μπορεί μερικές φορές να επηρεάσουν τη διάθεσή σας. Αυτό όμως που είναι σημαντικό είναι να παραμένετε φιλικοί και θετικοί. Ο επιβάτης  δεν ξέρει πόσες ώρες πετάτε ή πόσο σκληρά εργάζεστε για να παρέχετε το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών και πάνω από όλα να φροντίζετε  την ασφάλεια του.

  1. Συμπονετική και με κατανόηση συμπεριφορά

Οι πελάτες σας θα έχουν ποικίλες και διαφορετικές ανάγκες γι’ αυτό θα πρέπει να δείχνετε κατανόηση και να φροντίζετε την κάθε ανάγκη με αποτελεσματικό τρόπο και κυρίως έγκαιρα.

  1. Επαγγελματική και υπεύθυνη συμπεριφορά

Το πλήρωμα καμπίνας ευθύνεται κυρίως για την ασφάλεια των επιβατών για αυτό πρέπει πάντα να εκτελεί τα καθήκοντά του με επαγγελματικό τρόπο και με υπευθυνότητα ούτως ώστε να διασφαλίζεται όχι μόνο η ασφάλεια των επιβατών αλλά και του υπόλοιπου πληρώματος

  1. Χαρακτήρας προσαρμοστικός και ευέλικτος

Σε αυτή τη δουλειά είναι πολύ σημαντικό ο υποψήφιος είναι προσαρμοστικός και ευέλικτος. Παρόλο που λαμβάνετε το μηνιαίο πρόγραμμα πτήσεων έγκαιρα, είναι σημαντικό να είστε έτοιμοι για κάποια αλλαγή της τελευταίας στιγμής, καθώς ίσως χρειαστεί να είστε σε αναμονή και διαθέσιμος για να πετάξετε σύντομα για να καλύψετε ασθένεια ή άλλο σημαντικό ζήτημα κάπου συναδέλφου.

  1. Πολιτισμική Συνείδηση

Πιθανότατα θα με ανθρώπους από διαφορετικές χώρες με διαφορετικές κουλτούρες, θα πρέπει λοιπόν να είστε σε θέση να συνεργάζεσαι με οποιονδήποτε ανεξάρτητα από την φυλή, την ηλικία, την εθνικότητα και το φύλο.

  1. Καλή Φυσική Κατάσταση και Υγεία

Δεδομένου ότι πρόκειται για μια δουλειά που θα πρέπει να κινείστε συνέχεια θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε είστε υγιής και σε καλή φυσική κατάσταση στο να ανταπεξέλθετε στα δύσκολα ωράρια της δουλειάς

  1. Περιποιημένη Εμφάνιση

Το ιπτάμενο προσωπικό  είναι η εικόνα της αεροπορικής εταιρείας η εμφάνιση σας πρέπει να είναι άψογη. Θα εργάζεστε για πολλές ώρες και θα πρέπει να έχετε άψογη και καθαρή εμφάνιση μέχρι το τέλος των καθηκόντων σας.

  1. Αυτοέλεγχος

Η αεροσυνοδός και ο ιπτάμενος φροντιστής πρέπει να διατηρούν την ψυχραιμία τους κάθε ώρα και στιγμή . Ακόμη και αν αντιμετωπίζετε μια δύσκολη κατάσταση που μπορεί να σας εκνευρίσει, πρέπει να κρατάτε τα συναισθήματά σας υπό έλεγχο και να αποφύγετε οποιαδήποτε κακή συμπεριφορά

  1. Αντοχή σε πιεστικές καταστάσεις

Μερικές φορές, μια πτήση μπορεί να είναι πολύ αγχωτική λόγω ορισμένων καταστάσεων όπως καθυστερήσεις πτήσεων, δύσκολοι και απαιτητικοί επιβάτες ή ακόμα και μια διένεξη με το υπόλοιπο πλήρωμα. Το ιπτάμενο προσωπικό  πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν με ηρεμία και  αποτελεσματικότητα μια πιεστική κατάσταση.

  1. Πρωτοβουλία και Ηγετικές Ικανότητες

Πρέπει να έχετε μεγάλο ενθουσιασμό για να αναλάβετε την ευθύνη και να βρείτε γρήγορες λύσεις στα προβλήματα που προκύπτουν. Αυτό, με τη σειρά του, δείχνει καλές ηγετικές ικανότητες  και την ευελιξία στο να δίνεις αποτελεσματικές λύσεις, να αναλαμβάνεις διάφορα καθήκοντα και να δίνεις οδηγίες είτε στους επιβάτες είτε στους συναδέλφους.

  1. Καλή Οργάνωση

Δεδομένου ότι υπάρχει χρονικός περιορισμός στις πτήσεις, πρέπει να είστε σε θέση να δώσετε προτεραιότητα στα πράγματα που είναι σημαντικά να γίνουν.

  1. Συνέπεια

Μια απαιτούμενη επαγγελματική δεξιότητα είναι η καλή διαχείριση του χρόνου. Είναι σημαντικό να διαχειρίζεστε σωστά τον χρόνο σας πρώτα από όλα για να είστε συνεπείς στο ωράριο σας και φυσικά να είστε συνεπείς στα καθήκοντα σας

 

Αν λοιπόν έχεις αυτά τα χαρακτηριστικά τότε έλα στην AST για να αποκτήσεις τα εφόδια που θα σε κάνουν ένα επιτυχημένο πλήρωμα καμπίνας. Επισκέψου την ιστοσελίδας μας www.ast-studies.gr ή επικοινώνησε μαζί μας  στο 2109249518 και θα σου λύσουμε κάθε απορία που έχεις.